arrangera ddk

Nyheter - Digital Days Stockholm 2014

Efter våra både framgångs- och lärorika event i Stockholm och Karlstad under 2013 har vi lärt oss otroligt mycket både av vad eventpartners och deltagare vill ha och förväntar sig av Digital Days. Vi har trimmat program och partnerpaket för att göra Digital Days ännu bättre 2014.

Nytt för i år

  • Summit Grev Ture är vår Main Hub där alla event hålls
  • Fika och lokal ingår i priset för partnerpaketet. (kostnad för mat tillkommer på frukostsloten)
  • Wedneday Relations tar hand om anmälningar och registreringen av deltagarna på plats
  • Våra erfarna projektledare kommer att hjälpa er med utformning av både eventsida och program,

Allt för att att förenkla för dig som eventpartner och för att ni ska få så bra respons och kvalitet på anmälningar som möjligt!

Målgrupp

Digital Days vänder sig till alla som arbetar inom IT, Online Business och Digitala Affärer.

  • Marknadschef
  • IT-Chef
  • IT-arkitekter
  • Web manager
  • Systemansvariga
  • Affärutvecklare
  • Försäljningschef
  • Marknadanalytiker
  • CIO
  • E-commerce manager
  • Web master
  • Webanalytiker


Eventpaket för Digital Days Stockholm 2014

Är du och ditt företag intresserade av att träffa nya kontakter och kunder? Arrangera ett seminarium under Digital Days? Vi erbjuder tre olika storlekar på eventpaket, här nedanför kan du läsa om vad som ingår och vad det kostar.

Kontakta Mats Gustafsson, säljansvarig Digital Days på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. .

Är du intresserad av att vara Major Partner på Digital Days och marknadsföra dig ännu mer, läs mer här!



Eventpaket

Eventpaket lokal Small - Pris: 24 450 SEK

• Lokal max 50 personer
• Kaffe och tilltugg
• Vi bjuder in deltagare till ert seminarium genom Digital Days nyhetsbrev
• Administration av anmälningar/registrering sköts av oss
• Marknadsföring i Digital Days Eventkalender
• Företagslogga vid ert event i eventkalendern
• Helsida med information om eventet på Digital Days sajt
• Information om ert företag på sajten

Eventpaket lokal Medium - Pris: 27 650 SEK

• Lokal max 70 personer
• Kaffe och tilltugg
• Vi bjuder in deltagare till ert seminarium genom Digital Days nyhetsbrev
• Administration av anmälningar/registrering sköts av oss
• Marknadsföring i Digital Days Eventkalender
• Företagslogga vid ert event i eventkalendern
• Helsida med information om eventet på Digital Days sajt
• Information om ert företag på sajten

Eventpaket lokal Large - Pris: 29 850 SEK

• Lokal max 120 personer
• Kaffe och tilltugg
• Vi bjuder in deltagare till ert seminarium genom Digital Days nyhetsbrev
• Administration av anmälningar/registrering sköts av oss
• Marknadsföring i Digital Days Eventkalender
• Företagslogga vid ert event i eventkalendern
• Helsida med information om eventet på Digital Days sajt
• Information om ert företag på sajten

Även om Wednesday Relations marknadsför Digital Days ser vi också gärna att alla företag som är med på Digital Days marknadsför Digital Days som helhet, så får alla fler besökare!

Vi har 6 slots per dag och konferensrum att välja mellan:

Kl 08.00-09.00 | Frukostseminarium, registrering och kaffe kl 07.30-08.00
Kl 09.15-10.15 | Förmiddagsseminarium 1:
Kl 10.15-10.45 | Fikapaus
Kl 10.45-11.45 | Förmiddagsseminarium 2:
Kl 11.45-13.00 | Lunch: 
Kl 13:00-14:00 | Eftermiddagsseminarium 1:
Kl 14:15-15:15 | Eftermiddagsseminarium 2:
Kl 15:15-15:45 | Fikapaus 
Kl 15:45-16:45 | Eftermiddagsseminarium 3:

Är du intresserad av att göra event under Digital Days Stockholm och vill att vi hör av oss med mer info?
Fyll i formuläret nedan!

Intresseanmälan eventpartner - Digital Days Stockholm

(*) är obligatorisk

Namn på kontaktperson(*)
Obligatoriskt

Företag som arrangerar
Obligatoriskt

Email till kontaktperson(*)
Glöm inte att skriva en giltig epostadress här!

Telefonnummer till kontaktperson
Invalid Input

Har du frågor eller kommentarer, skriv dem här!

Alternativt maila Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.